sobota, 3 lipca 2010

XVII wizyta w Polsce (3): Grodków

Przez dwa dni byłem w Grodkowie, niewielkim mieście na Opolszczyźnie. Tam się urodziłem...

Była to taka trochę podróż sentymentalna. Każdy z nas ma swoje Wadowice, w których "tutaj wszystko się zaczęło" i miejsca do których "chodził na kremówki", chociaż może niekoniecznie po maturze i może niekoniecznie były to kremówki ;-)

/Powyżej: dla mnie wszystko zaczęło się tutaj: budynek byłego szpitala, w którym przyszedłem na świat.../

/Powyżej: ratusz miejski w Grodkowie, obecnie w remoncie - zegar na wieży tego ratusza doskonale było widać z okna mieszkania moich Dziadków/

/Powyżej: XIX-wieczny wiatrak, w którym urządzono kawiarnię. Kiedy przychodziłem tutaj na lody z moim Dziadkiem - wiatrak miał jeszcze skrzydła.../

Moje zdjęcia z pobytu w Grodkowie znajdują się tutaj: http://picasaweb.google.com/piotr.slotwinski/Grodkow.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz